منتدى شاروخ خان الرومانسى

مرحبا بكم معنا فى منتدى فارس الرومانسيه شارووووووخ خاااااااااااااااااااااااان

أخبـــــــار وصــــــور وأروع مــــا يــــكــــون لشــــاروخ خـــان

     

المواضيع الأخيرة

التبادل الاعلاني

احداث منتدى مجاني

افضل عشر اعضاء


    مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    شاطر
    avatar
    منتهي الرقة
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد المساهمات : 59
    تاريخ التسجيل : 20/01/2012

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف منتهي الرقة في 2012-01-22, 7:23 pm

    يسلمووووووووووووووووووو سلمت ايدك
    avatar
    crazy about of shahruk
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 436
    تاريخ التسجيل : 26/02/2012
    العمر : 24
    الموقع : فى روح وحياة شارو
    العمل/الترفيه : عاشقة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف crazy about of shahruk في 2012-03-24, 6:43 pm

    ميرسى كتير على المعلومات الحلوه دى بس فعلا مراته مش لاقيه عليه بس صدق المثل المصرى اللى قال المخده متشلش اتنين حلوين وهو صارووووووووووووووووووووخ انا من عشاقه انا بتفرج على افلامه من وانا عندى 8سنين وهو من الواضح انه بيتعامل مع البنات خصوصا بحذر شديد لانه عارف ان جورى بتغير مووووووت عليه اكيد وهو عارف ان البنات بيمووووووووووووووووتوووووووووووا فية وبيعشقوااااااااااااا اوى بجد يابختك ياجورى
    avatar
    حياة الروح
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 571
    تاريخ التسجيل : 07/02/2012
    العمر : 19
    الموقع : في قلب شارو
    العمل/الترفيه : مجنونة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف حياة الروح في 2012-03-25, 4:32 am

    شكراااااااا كتيييييير رومااااااااااااا بجد شارو شخصية

    جامدة.......................

    يا بختو مراتو بي

    بس مرات شارو ديانتها ايه
    avatar
    crazy about of shahruk
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 436
    تاريخ التسجيل : 26/02/2012
    العمر : 24
    الموقع : فى روح وحياة شارو
    العمل/الترفيه : عاشقة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف crazy about of shahruk في 2012-03-25, 9:17 pm

    حياة الروح ديانة جورى هندوسيه لكن شارو مسلم الحمدالله والهندوسيه اللى بتعبد الالهة والحاجات دى
    avatar
    حياة الروح
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 571
    تاريخ التسجيل : 07/02/2012
    العمر : 19
    الموقع : في قلب شارو
    العمل/الترفيه : مجنونة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف حياة الروح في 2012-03-26, 10:30 am

    الف شكر I love you

    inass aneggay
    عضــو جــديــد
    عضــو جــديــد

    عدد المساهمات : 12
    تاريخ التسجيل : 12/05/2012
    العمر : 21

    شاروخان يتكلم عن ابنته

    مُساهمة من طرف inass aneggay في 2012-06-18, 1:00 pm

    اقروا الحوار ده رائع شاروخ بيتكلم عن بنته سوهانا Smile

    لا بأس أن اكون حزينا : شاروخان
    إذا كان هناك دور واحد للرائع الممثل شاروخان ثم ان دوره في الحياه الواقعيه هو الاب ،معروف ان الممثل صديق تماما لاولاده الاتنين اريان وسوهانا بل أكثر من ذلك عندما يتعلق الأمر لابنته.وليس سرا أن بابا-بيتي (بيتي : معناه ابنته بالهندي)يشتركون برباط فائق القوي للغايه في الواقع، الكثير يشعر ان سوهانا هي تميمة الحظ الواقع لابوها شاروخ ونادرا تفقد المباريات التي كانت تحضرها مع والدها (مباريات فريق الkkr)
    "سواء فزنا أو لا، اود ان اقول ان سوهانا محظوظه جدا بالنسبه لي وكثيرا ما أشعر أنها كانت الإجابة على كل صلواتي في الواقع، أنا محظوظ أن اكون لها "، كما يقول الممثل.بحسب المصادر اللي قالت الخبر
    على ما يبدو قد وعد حتى لاصطحابها على فور بالتسوق للاحتفال بالنصر التي قام بها مؤخرا.لكن أسأله ما هي النصيحة التي يعطيها لأولاده ويقول انه يقول لهم أنه لا بأس أن يكون حزينا "وأنت تعرف، وأعتقد أننا هنود نخشو (نخاف)من إظهارالاحتفال بسعادتنا واخشي أن تتغير الأمور حولي ولكني أشعر بأنه من الجيد أن تكون حزين وبخير لإظهار عندما كنت سعيدا " ويقول الممثل.وأشار لوقوع الحادث في الاستاد واضاف الممثل ذات مره كنت مستاء جدا و اغلقت الغرفه علي نفسي و عندما سوهانا اتت اخبرتها انني حزين و هي سألتني كم من الوقت سوف تكون حزين؟ وقلت لها ربما يكون ساعتين و هي رجعت الي بعد ساعتين و سألتني إذا كنت أفضل، (يعني مبقاش حزين) فسمحت لها ان تدخل و عانقتها لفتره طويله و شعرت بأن قياس الحزن قد ساعدني على التخلص منه، لذلك كان جيد.وأقوم بتدريس ابنتي دائما أنه علي ما يرام تماما أن يكون حزينا.و اذا كنت تشعر بالحزن اعرضه و اذا كنت سعيد بالتأكيد اعرضه ايضا والممثل يكشف أيضا أنه اتعلم الكثير من ابنته و هي صغيره لكن شخصيتها قويه جدا و شاروخ ابتسم!! Smile
    avatar
    حياة الروح
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 571
    تاريخ التسجيل : 07/02/2012
    العمر : 19
    الموقع : في قلب شارو
    العمل/الترفيه : مجنونة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف حياة الروح في 2012-06-19, 8:43 am

    شكرا كتير يا قمر علي مجهودك الجامد
    avatar
    crazy about of shahruk
    عضو ماسى
    عضو ماسى

    عدد المساهمات : 436
    تاريخ التسجيل : 26/02/2012
    العمر : 24
    الموقع : فى روح وحياة شارو
    العمل/الترفيه : عاشقة شارو

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف crazy about of shahruk في 2012-07-01, 10:15 pm

    حلوووووووووو اوى بجد

    عبير الروح
    عضــو جــديــد
    عضــو جــديــد

    عدد المساهمات : 2
    تاريخ التسجيل : 11/11/2013

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف عبير الروح في 2013-11-11, 10:09 pm

    انا عضوة جديده ومن عشاق كينج بوليوووووووووووووووووووووووود شاه روخان
    وبحب ااقوله كل سنه وانت طيب شاه روخانsanta santa [/b]

    عبير الروح
    عضــو جــديــد
    عضــو جــديــد

    عدد المساهمات : 2
    تاريخ التسجيل : 11/11/2013

    رد: مـــن هـــو شاروخ خااااااان

    مُساهمة من طرف عبير الروح في 2013-11-11, 10:10 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو 2017-12-18, 6:58 am